Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra dugnadsarbeidere på Tons of Rock

Kontaktpersonen i ditt lag/forening/gruppe setter deg opp på vaktene du skal jobbe. Du må spørre kontaktpersonen din om du er usikker på hvilken vakt du har.

Du vil også få en SMS-påminnelse 24 timer før skiftet ditt begynner. Her vil navnet på vakten være inkludert.

Nei. Det er ikke mulig å være på området utenfor arbeidstiden.

Gi beskjed til kontaktpersonen i ditt lag/forening/gruppe. De gir beskjed videre til oss om hvem som tar over skiftet ditt.

Obs: Det er viktig at du gir beskjed om frafall så snart du vet at du ikke kan jobbe så skiftet kan dekkes av noen andre.

Det går shuttlebusser til/fra Oslo sentrum direkte til Ekebergsletta under festival. I tillegg går rutebuss 23 og 34 hele tiden, både under før, under og etter festival. Trikk 13 og 19 til/fra Jomfrubråten er et godt alternativ. 

Du trenger gyldig Ruterbillett for å kunne benytte disse.

Det er 2 innsjekker på Ekeberg.


Følgende avdelinger sjekker inn i Innsjekk 1 på hovedinnslippet:
- Arena
- Bar
- Innslipp - Akkreditering
- Innslipp - Billett
- Innslipp - Innsjekk
- Merch
- Miljø
- Matutsalg
- Nabovertskap
- Oppsøkende salg
- Pressevertskap
- Sikkerhet
- VIP


Følgende avdelinger sjekker inn i Innsjekk 2 på campinnslippet:
- Camp
- Chargo camp
- Innslipp - Billett camp
- Innslipp - Kjøretøysjekk
- Innslipp - Parkering Camp
- Innslipp - Parkering
- Leiv Vidar Camp
- Trivsel & Catering

Husk legitimasjon!

Bussavvikling sentrum møter Isack på Spor 19 på Oslo S

Bjerke:
- Møt opp ved hovedbygningen på travbanen. Her vil Andrea eller Hedda møte deg og sjekke deg inn.

Da venter du på venteområdet ved Innsjekksbodene. Her blir du hentet av din arbeidsleder. Dette gjelder hvert skift du jobber, ikke kun det første. 

På venteområdet på hovedinnslippet (Innsjekk 1) vil det bli mulighet for oppbevaring av ting. Her kan du legge fra deg veske/sekk/totebag som du ikke vil ha med deg til arbeidsstedet ditt. Alt må ligge samlet i én enhet. Verdisaker må du ta med deg til arbeidsstedet ditt. 

Åpningstidene Oppbevaringsboden:
08:00-00:30 hver dag under festival. 

På Bjerke har vi et eget låsbart oppbevaringsrom der du kan legge fra deg en sekk. Andrea og Hedda vil vise deg hvor dette finnes.

Du blir sjekket ut av arbeidslederen din på arbeidsstedet ditt. Pass på at lederen din får sjekket deg ut og gir deg tillatelse til å gå slik at vi får registrert at du har jobbet hele skiftet ditt.

Din nærmeste leder i din avdeling eller kontaktpersonen i ditt lag/gruppe/forening.

Ja, alle som jobber skal få en halvtimes pause i løpet av skiftet sitt.

Dette kommer an på hva din kontaktperson har valgt.

Alle foreninger får tilbud om å benytte seg av vår crew catering eller ikke.
Dersom kontaktpersonen har valgt "ja" får du en matbong i innsjekken og det trekkes kr 75,- per skift for mat.

Dersom kontaktpersonen har valgt "nei" må du selv ta med mat til skiftet ditt.

Er du usikker på om du får mat eller ikke? Spør din kontaktperson i god tid før skiftet ditt så du er forberedt.